blueberryyy__ merhabalar, bu emerken göz teması konusu aslında önem verilen bir konu hekimler tarafından anladığım kadarıyla, hatta sabri hergüner isimli çocuk pskyatristinin de konuşmasında bunu duydum. Sizde takip et demişsiniz şuan emerken ve kucaktayken asla benimle ilgilenmiyor yokmuşum gibi davranıyor. ve bu konu için coğu kişi bu anlar için yani emerken özellikle cocugun çabasız göz teması kurabiliyor olması gerekiyor diyor, aslında beni bu korkutuyor, ben gidip doktora emerken göz teması kurmuyor desem ciddiye alınır mıyım bilmiyorum, bu durum kısıtlı göz temasına mı giriyor