ispirfasulyem sanırım bende anksiyete var kızımın her hareketinden bir şey çıkarıyorum o haftayı o günü kendime zehir ediyorum. Ama farkettiğim şey şu geçenlerde dede baba dedi gel yaptı aaa süper birden oldu falan derken bir sonraki gün ip gibi kesildi bu söyledikleri allahım neyi okuyacağımı neleri araştıracağımı şaşırdım. Bir kaç gün böyle devam etti sonra tekrar başladı bu söylediklerini söylemeye. Demek istediğim bebeklerde gelişim sanırım bizim görmek istediğimiz şekilde ilerlemiyor, kendime kızımın bir robot olmadığını her bebeğin gelişiminin farklı olduğunu sürekli söylüyorum artık. Ay ay gelişimine bakın, sürekli oyunlar oynayın. Emin olun bebeğinizde bir şey yoktur.