ispirfasulyem benim bebeğim de uyumlu bir bebek neden olumlu olan şeyi olumsuz şekilde kendinize aktarıp canınızı bu denli sıktınız ki her bebek özeldir ki 5ay bir bebek için çok normal şeyler bunlar biraz daha büyüsün zaten sacinla oynamaya göz teması kurmaya baslayacak emdirirken onunla konus yüzünü sev hiç göz teması kurmasa anlarim ama kuruyor da diyorsun lütfen iyi düşünün iyi olsun kötü birşey olsa derdim ama bence evhamlısiniz biraz Allah’ım bütün yavrularımıza başta sağlık versin 🙏🏻 lütfen canınızı sıkmayın bunlar normal şeyler