Kitsu
Olmadı tekrar bir kakao alırım biraz şeker koyarım tekrar yaparım hani en son yaptığımda şeker koymuştum bunu da hiç şeker koymadım ve yok yani Bir de benim kakao koyu renkli Şimdi hatırladım daha bitter bir kıvamda. Bir de bir şey söyleyeceğim süt koyduğumdan mıdır nedir hemen eriyor. Off 🥲🥲🤣