sakinyasam Dondurmalikahve ben kakao hindistan cevizi yagi tereyag tahin hurmanin kendisi(sicak suda bekletip) ceviz ici rendesi bunlarla yapiyorum surekli ve severek yiyor bende kahvemin yaninda yiyorum youtubedede bebek cikolata tarifleri dersen bircok oneri cikar🌸
Dondurmalikahve [silindi] Bacım 320 TL diyor bir çikolataya hadi 1 parça yese beyse gün içinde bitirir benim oğlan. Daha farkı tarif deneyim en iyisi 🥲😃
[silindi] Dondurmalikahve heheh ben kampanya dönemi almıştım ve melis 2 kare yiyo 😅 yani ona kalsa hepsini yer de 2 yaşa enerji patlaması bence gerek yok 😂
cauuv2 Dondurmalikahve hazır degil ürünleri alıp kendimiz yapıyoduk süse iç dolguya girersen katkı maddesi olur ama
Dondurmalikahve cauuv2 Nasıl yapıyordunuz ki çikolatayı yani tarifelerde hiç gerçek çikolata gibi olmuyor.
cauuv2 Dondurmalikahve biz işe dökmüştük egitimini alıp detaylı cok uzun sürer anlatması ama dedigim gibi kakao yagı cikolata stokta hep oluyo bonbonlar cerezler renklendirme iç dolgusu için kuru kayısı ceviz falan her sey aklına ne geliyosa dolgu yapıp üstünü cikolata temperleyip dış kaplamasını yapıyoduk cok detaylı yani bir cikolata yapısımız iki günümüzü alırdı dolgusu bi gün dolapta donuyodu ertesi gün cikolata ve dıs kaplamasıyla bitiriyoduk en önemli iş cikolatanın güzel temperlenmesi dükkanımız vardı yani baya ekipman falan doluydu internetten izliyosan o videolar gibi yapmıyoduk zaten ileri seviye cikolata egitimlerine katıldık esimle serfikalarımız var cocuklar büyüyünce yine döneriz insallahh
dmt_ Kakao, hindistan cevizi yağı, bal, tahin, ceviz tozu yada badem tozu ile yapıyordum. Uzun süre yemişti severek. Büyüyüp gerçek çikolata yiyince bıraktı🤭