Dondurmalikahve Evde kendim çikolata yapıyorum oğlum için ara sıra dün yine yaptım. Bir türlü dışarıdakiler gibi olmuyor. Tabi aynı tadı olması beklemem, ama ne koyarsam koyayım içine kakaonun tadı geliyor baskın bir şekilde. Yapan varsa tüyo verir misiniz?
Dondurmalikahve Dondurmalikahve İçinde kakao yağı, süt( ilk defa koydum) tahin hurma özü, elma suyu konsantresi ve kakao var.
perla_ Dondurmalikahve Bir bardak süt Bir bardak yağ Bir bardak şeker 4 yemek kaşığı kakao İsteğe bağlı fındık Blender çekin
Pamukhanim_ Dondurmalikahve ay ben evlenmeden yapıyordum kakao, süt, keçiboynuzu özü, tahin bu şekildeydi bitter çikolata gibi oluyordu ama senin tarife benzer zaten
sakinyasam Dondurmalikahve ben kakao hindistan cevizi yagi tereyag tahin hurmanin kendisi(sicak suda bekletip) ceviz ici rendesi bunlarla yapiyorum surekli ve severek yiyor bende kahvemin yaninda yiyorum youtubedede bebek cikolata tarifleri dersen bircok oneri cikar🌸
Dondurmalikahve Dedektifgadget Yani ben evde kek yapınca bile yarım bardak yağ koyarım. İstediğim tarif daha çok katkı maddesi olmadan yapılan bir tarif ama bir bardak yağda koymam 😁
cauuv2 Biz yapıp satıyoduk cocuklardan sonra bıraktık malesef bayadır yapmıyorum ama cok basit çikolatayı temperliyosun kalıpları alıyosun en basitini söylemek gerekirse içine badem ceviz koyup donduruyosun al sana cikolata ama daha detaylı yapıyoduk biz üstünü içini dolgulu süslüyoduk falan o zorluyodu bizi baya
Dondurmalikahve cauuv2 Hazır çikolata değil mi? Teşekkür ederim uzun uzun yazmışsınız ama katkı maddesiz bir şey istemiyorum hazır olanda katkı maddesi oluyor
Kitsu Ben arada bir Nutella yiyorum kahvaltıda. İstemesin diye ona da hurma marmelati yapıyorum aynı kaselere koyup karşılıklı yiyoruz şuanda ikisni birbirinde ayıramiyor 😅
Dondurmalikahve Kitsu Benim ki ayırt ediyor ya ara sıra da kaçamak yapar ama birazda şekersiz yapayım dedim ama tadı hep acı 🥲
[silindi] Kitsu bunun için de pol’s gurmenin orman meyveli fındık ezmesi var yine şekersiz. Onu alıyorum 😅 elini komple kavanoza sokup avuçlamak suretiyle yiyor 🥲😅
Kitsu Dondurmalikahve yok asla olmuyor. Bir arkadaşım evde yapıyor 3 yaşındaki oğluna tahinli falan bir tadina bak harika aynı hazır gibi dedi ama yok yani değil 😅 çocuk da yemiyormus zaten 😅😅
Pamukhanim_ Dondurmalikahve bilmiyorum ama elma suyu konsantresi koymayın bakalım birde öyle deneyin birde ben hurma yerine keçiboynuzu özü kullandım oda belki etkendir
Dondurmalikahve Kitsu Katkı maddesi olmasında biraz da şeker koyayım benim kakao daha koyu ondan daha acımsı oldu herhalde. Hiç mmm nefis olmuyor 😅
cauuv2 Dondurmalikahve hazır degil ürünleri alıp kendimiz yapıyoduk süse iç dolguya girersen katkı maddesi olur ama
Kitsu Dondurmalikahve raf ömrünu uzatan koruyucular olmaz en azından direk yukarıdaki zararlı formül olur bence 😅