Bebeğim 11 aylık 5. Ayın sonu gibi yanımızda yatmaya başladi. Missler gibi konusuyla uyumak öyle büyük nimet ki elli tane pedagog gelse beni aksine ikna edemez. O huzurlu ben huzurlu eşim huzurlu . Ayrıca belirli bir döneme kadar anne babayla temas halinde uyumasinin gelisimi için sağlıklı olduğunu savunan çok makale var