15 aydır yanımda yatıyor ☺️ artık her yerim ağrıyor çünkü çok deli yatıyor ama park yatak da küçük geliyor çarpınca uyanıyor. Bana çarpsa bile sarılıyor ya da üstüme çıkıyor. Geçen haftalarda beşiğe alıştırma denemesi yaptık, eşim 1 hafta yerde yattı sonuç olarak 😂😂 bir de ben ağrılarıma ve isyanlarıma rağmen o kadar alışmışım ki yanımdaki sıcaklığına, onu beşiğe koyduğum zaman uyuyamıyorum. Uyansa da yanıma alsam diye bekliyorum 🥹🥲