Hep_oyle_olur_zaten büyük oğlum şu an 3 yaş 2 aylık, ve 5 aylıktı maraşta deprem olduğunda. O günden sonra uzun bir süre yanımda yatırdım şimdi odasını ayırdım ama yatağına bir türlü alışamadı gece uyanıp uyanıp yanıma gelir yeniden uyur yatağına taşırım 3 4 kez oluyor bu hemen her gece. Küçük oğlum 21 aylık hiç yanımda yatmadı daha birkaç ay öncesine kadar kucağımda bile uyumazdı temastan hiç hoşlanmıyor. Yeni yeni kucağımda uyuyor sonra yerine yatırıyorum çok sorun çıkarmıyor o bayağı alıştı yatağına. Uyandıkça yatağında geri uyutuyorum onu. Ama büyüğü yanımda uyuyunca yatağına koyuyorum