TalentedMom biz ilk aptamil kullandık hiç iyi gelmedi sonra sma optipro kullandık aşırı gaz ve kabız yaptı şimdi hipp kullanıyoruz çok memnunum bebeğime iyi geldi kilo alımı da iyi gaz da yapmıyor.. mama işi çocuktan çocuğa göre değişiyor deneyerek bulacaksınız hangisini iyi geldiğini şahsen ben öyle yaptım