goktugunannesi5 TalentedMom biz ilk aptamil kullandık hiç iyi gelmedi sonra sma optipro kullandık aşırı gaz ve kabız yaptı şimdi hipp kullanıyoruz çok memnunum bebeğime iyi geldi kilo alımı da iyi gaz da yapmıyor.. mama işi çocuktan çocuğa göre değişiyor deneyerek bulacaksınız hangisini iyi geldiğini şahsen ben öyle yaptım
tuna32_ TalentedMom kesinlikle sma optipro Bebelac kullandım goldunu normalini Aptamil aynı şekilde pronutro sini normalini doktorum sma yi önerdi bebeğim kolik bebek aşırı gaz var hamd olsun iyi oldu ama sonra süte alerjisi çıkınca başka mamaya geçtik evolvio ya
ahsenmom24 Benim kızım aptamil hipp sma hiç birini içmedi ve hep yeşil dışkı oldu. Töpfer diye bir mama aldık çok seviyor ve gelişimi önden gitmeye başladı. Küçük doğmuştu doktoru bile gelişimi ayına göre çok çok iyi diyor araştırmanızı öneririm.
guulceem ahsenmom24 yeşil dışkı olması neyi gösteriyor acaba bizde mama değiştik ondan sonra yeşil olduda bilmediğim bişe mi var acaba
bestber Golden goat kullandık bizde aptamil ve hipp kullandık ilk basta sevmedi hippte hep kustu ama golden goatı cok sevdi gelisimide kilo alımıda boyuda hep önden gitti kücük dogmustu oglum
alpaslanmom_ polattuba hipp kullandık çok kustu aptamil hiç gaz yapmadı ve kullandığım zamanlar bebeğim her ay 2 kiloyu geçik alıyordu
oylesinebiri__ TalentedMom yani yılardır piyasada olan mamalar arasında en çok alınan kullanılan Aptamil her mamada şeker var benim bebeğim sma comfort optipro yu sevmedi
hepyerdeyizz Bebevita kullanıyorum şuan Şeker vs başka manalara göre baya az . Bebelac kullandım kusmasina o iyi geldi
bestber TalentedMom eczanelerden siparis verebiliyosunuz bende yazlıkta bulunmuyodu eczaneden siparisle getirtiyodum
polattuba alpaslanmom_ bebeğim 19 günlük önce anne sütünü veriyorum sonrasında 60 milim aptamil veriyorum gazini çıkardım esnada ara ara kusma yapıyor yani gözlemlediğim kadarıyla fazlasını çıkardığını düşünüyorum