gunesbebek008 Bebelac Gold kullanıyoruz. Hiç sıkıntı yaşamadık.Erken doğdu ve şuan yakaladı. ☺️Severek içiyor.
arslanmomy TalentedMom 6 mama değiştirdik şuan evolvia nutripro plus ta durduk bakalım kilo alımı nasıl olacak çünkü büz gerideyiz doktor da bunu bi deneylim dedi bu raporlu olanlardan değil tadı da güzel şeker oranı yok
ahsenmom24 guulceem doktorumuz bize yeşil dışkının mamanın içindeki demir oranın yüksek olmasından olacağını söyledi ve yeşil dışkı olunca o mamayı kullanmamızı söyledi
goktugunannesi5 oktay06 ilk ay sma kullanıyorduk ve 800 gram almıştı hipp kullandığımız ay 1100 gram aldı
duyguluinsan TalentedMom Sma, bebelac falan içime sinecek mamalar değil, piyasa içinde bence en alınabilir olanı Aptamil ve Hipp. İmkan varsa holle
TalentedMom duyguluinsan hipp Malesef içmiyor oğlumda içmemişti zaten belirli mamaları bulabiliyorum zaten çok mama vermiyorum anne sütü +mama ile devam ediyoruz
cgdm18 Bebivita kullanıyorum memnunum ondan önce aptamil kullandık seviyodu tadını ama bebelaktan nefret ediyodu içmek istemiyodu .