Oykulum normal dogum canim ama zor oldu 1 hafta ya toparlandim mecburn 2 cocukla pek dinlenemiyorsun esimde hic yardm etmiyor tekstilde cakisiyor geliyor hemen yataga zor atiyor kendini bilmiyorum ama zaman hizla gecsin diye dua ediyorum insallah ustesinden gelecem simdilik zor yazin 6 7 aylik olacak insallah o zaman rahatlarim 😖