Oykulum ben öğrendikten sonra 1 ay kadar kendime gelemedim elim kolum hiçbir işe kalkmadı cok zor ama bir süre sonra kabulleniyorsun ben 9 ay yattım tam bu yaz gezrrim bi nefes alırım dedim ama kısmet 4 aydır yatıyorum ve 8 aylık bebegım mecbur ilgileniyorm dr kalkmıcaksın yatarak emzirceksin desede mecbur yedirirken vs kalkıyorm bilmiyorum sonumuz ne olucak yine şükretki böyle bir durumum yok ve 10 aylıkken hamile kalmıssın evet tam uykusu vs düzene girmişken tekrar başa dönmek cok zor ama beterin beteri var yani ben yatmak zorunda olmasam üzülmezdim herhalde bu kadar ALLAH yardımcımız olsun