Oykulum bende öğrendim 13 gün önce ilk ağladım sonra dedim ki ben doğum yapınca yüzüne bakamam severken ben nasıl ağladım da üzüldüm derim vicdanım belki bir ömür rahat etmez yarın elinden bir bardak su içerim içime oturur kendime gelmem lazim elimi yuzumu yikarim hos geldin bize bana dedim. Eşimi aradım aksama yemeğe gidelim 4 kişi oluyoruz kutlama var dedim ki eşime eşim etkisi o da şaşırmış nasıl olacak faln diye neyse kutladık da. 4 gün önce düşük yaptım ve kendime gelemiyorum hala üzülüyorum. Bence kendinizi biran önce toplayın inanın ilk ağladığıma bile pişman oldum kaç gündür ilk ağladın istenmediğini mi anladı diye yedim bitirdim kendimi. Güzel düşünün güzel yönünden bakın birlikte buyur giderler