Mutlu olmakla mod düşüklüğü aynı değil. Tabiki her gün enerjik olamıyorum ama kendime iyi gelecek şeyler yaparım o gün. Once bir kahve içerim içerken derim bu kahve bana iyi gelecek diye. Saçlarımı yaparım, makyajımi yaparım güzel giyinirim. İnsan hoş göründüğünü düşündüğü zaman daha iyi hissediyor bence. Evde küçük bir canavarım var enerjimin yüksek kalması lazım