UrbanMom defnes32 mutluluk kavramına kişinin beklentisine gore degisir ben bana kimse karışmazsa kendi halimde olursam benden mutlusu yok oglum harici o bana muhtaç ama geriye kalan kimse bana karışmasın özgür olayım ya en mutlu benim. Bugün öyleyim cok şükür diyorum. Tabi esim daha gelmedi son bulabilir 😂
defnes32 UrbanMom benimde enerjim modum rutinlerime bağlı eğer ki rutinlerimi yapabilirsem benden mutlusu olmaz ama oğlum dört ay atağında hiç birşey yapamıyorum Buda benim modumu düşürüyor
[silindi] defnes32 amin vallahi amin gram uyumadım diyebilirim. Bebe ne mama içiyor ne ek gıda yiyor kafayı yememe ramak kaldı
UrbanMom defnes32 gecici süreç merak etmeyin büyüdükçe dert değişiyor evet ama bence daha rahat oluyoruz çünkü uykusu daha iyi, bize bağımlılık daha az oluyor gerisi çözülür
[silindi] defnes32 sen yine tecrübeliymişsin. Benim ilk 😂😂 gece o kadar uyumadı ki çıkıp arabayla dolaştık. Yine ıyumadı ama olsun 😂
bebitonunannesi_ defnes32 neredeyse hergün mutsuzum. İçimde adını koyamadığım bir his var, endişe gibi birşey
defnes32 bebitonunannesi_ hepimiz böyleyiz ya hiç anı yaşayamıyorum hayattan zevk almıyorum ben böyle değildim ki
bebitonunannesi_ defnes32 özellikle bazı geceler, şu an olduğu gibi hiç umudum kalmıyor, herşey gözüme çirkin görünüyor, düşmüşüm bi kuyuya ve kurtulma gibi şansım yok. Gırtağa kadar doluyum ne desemde ne kadar haykırsamda duyulmadığımı düşünüyorum
Tutaste_ defnes32 senede 5 djcjfj hergun muylu olan ya gamsizdir ya derdi yoktur yadaaaa kaynanası yoktur dhdh