defnes32 Siz hergün mutlu musunuz ya hergün enerjik modunuz tavan mı ? Benim ara ara üzgün depresif karamsar olduğum günler oluyor sebepsiz sizinde oluyor mu?
CuteBadesMama defnes32 mutlu olup olmamak değilde tabii ki mod düşüklüğü yaşadığım günler oluyor, insanız en nihayetinde.
[silindi] defnes32 her gün mutluyum ama bazen enerjim düşük oluyor. Bugün de onlardan biri… kızım sabaha karşı uyandı 3:40gibi. Grip olmuş. Mahvolduk 🥹🥲
defnes32 [silindi] benimde 4 ay atağında bir bebeğim var sabahları uyanmak bile istemiyorum motive eden hiç bişey yok
YorgunAmaMutluAnne defnes32 beni çocuklar yordukça mod düşüyor sabah dinlenmiş olduğum icin iyi oluyorum
binnur37 defnes32 Reglm yaklaştığında genelde mutsuz keyifsiz herşeye ağlamak isteyen gergin biri oluyorum..