Mammamiaa_ CilekliKedy kızım 6 aylıkken 68 di. Sonra duraksadı boy olarak 2 ay falan sonra 72 falan oldu. Şimdi 11 aylık 74 cm . Ama bi tahlil yaptırın tiroid değerleri için. Ve D vitaminini mutlaka aksatmayın
gg3848 CilekliKedy o dönemlerde her ay boyunun uzaması gerekiyor sağlık ocağında yanlış ölçüm yapmış olabilirler ama yine de mutlaka bir doktora götürüp gösterin bence
nnoktaa CilekliKedy sağlık ocağının ölçümlerine güvenmeyin. Özel doktorumuzda ölçtürdüğümün ertesi gün sağlık ocağında oğlum hem eksik tarttı hem de kısa ölçtü. 1 gecede çocuk çekti mi ne oldu dedim. Forumda böyle postlara çok denk geliyorum ne varsa bu sağlık ocaklarının ölçümlerinde hep bi eksik çıkarıyorlar maalesef.
CilekliKedy nnoktaa evet işlerini hiç doğru dürüst yaptıklarını görmedim ben ne zaman gitsek ne kilosunu beğendirebildim ne birşey bir de çok bilmişlik taslayip hiçbirşey bildiği yok
CilekliKedy beybitolat ben 160 eşim 175 aslında kıyafetleri de küçülüyor ben anlamadım nasıl aynı çıktığını
princessmom_ CilekliKedy kurutma makinesi kullanıyorsanız çekme de yapıyor olabilir en iyisi doktora götürün içiniz rahatlar
CilekliKedy AnaKuzusu34 sağlıklıysa gerisi önemsiz tabi ama hemşire öyle bir konuşuyor ki ayda 500 gram almasına rağmen ona bile az dedi
CilekliKedy 2_oglanannesi bana da öyle geliyor çok baştan savma iş yapıyor sanki ya bilgisi de yok gibi ama aşırı telaşlandırıcı konuşunca insan şüphe ediyor
2_oglanannesi CilekliKedy normal bi kontrolde yine doktora sorarsınız. Zaten boy kiloda bi anomali görünce doktor kendi yönlendiriyor.
hilall1234 CilekliKedy yanlış ölçmüşlerdir bizim geçen iki görevli ölçtü arada 5 cm fark var aynı gün
ummukerem CilekliKedy benim oğlum da 8 aylık ayına göre kısa gibi sanki ve uzamamış olması da gelişim göstermediğini işaret edebilir mutlaka bi çocuk doktoru değerlendirmeli, kıyafetleri kilo aldığı için küçülüyor olabilir
Nacafa Asla sağlık ocağının ölçümlerine inanmıyorum hep kendim yapıyorum ölçümü. Bir defa öncekine ölçümden daha kısa çıkartmışlardı boyunu öyle de baştan savma iş yapıyorlar. Siz evde kendiniz ölçseniz daha iyi
CilekliKedy Nacafa çok haklısınız asla doğru dürüst yapmıyorlar işlerini bundan sonra ölçümleri oraya yaptırmiycam
betulhanim CilekliKedy oğlum 2 aylık ve 60 cm şu anda. bu değişkenler genetikle de ilgili. ancak boy kilo eğrisine göre de geride gibi görünüyor. bence de bir çocuk doktoruna görünmekte fayda var. belki de sadece genetiktir. sağlıkla büyüsün bebişiniz
CilekliKedy betulhanim çokk teşekkür ederim aslında görünüş olarak falan da çok geride durmuyor yaşıtlarıyla yan yana gelince ama nasıl oluyorsa sağlık ocağı hep düşük ölçüyor en iyisi doktora gidip baktırmak