CilekliKedy Bebeğim 6 aylıkken 62 cm di şu an 8 aylık hala 62 cm çıktı sağlık ocağında bu normal mi yani hemşire doktora götürmem gerektiğini söyledi ama aynı durum başına gelen var mı endiselenmeli miyim doğduğunda 47 cm di bu arada
tanta CilekliKedy bence doktora götürmelisin 62 cm biraz geride gibi görünüyor birde tabi anne baba boyuda önemli genetik olabilir
duavakti CilekliKedy bir arkadaşımın bebeğinde aynı durum yaşandı anne baba boy önüne alındı takip edildi sonra uzadı çok şükür telaş etme doktora götürmek en mantıklısı
AnaKuzusu34 CilekliKedy hiçbirşey yapmıyor doktorlar benim kızımda 4 aylık olana kadar gelişmiş şuan bir buçuk yaşında hala aynı. Görsen 6 aylık bebek sanırsın. Endokirinolojiye bile götürdüm. Sağlıklı sadece fiziksel olarak geride birşey olmaz diyip gönderdiler .
CilekliKedy beyzae19 kız bende pek güvenemiyorum sağlık ocağının ölçümlerine ama hemşireden sonra inanamadım eşim tekrar ölçtü eski bi mezurayla ölçüyorlar zaten ama yine 62 çıktı
beyzae19 CilekliKedy o zaman doktora gitmelisiniz sizin boyunuz kaç veya babasının bana biraz kısa gibi geldi 🌷
CilekliKedy tanta araştırınca da hep çok geride yazıyor o yüzden korkuttu açıkçası evet ilk müsait anda doktors gidelim
CilekliKedy beybitolat ben 160 eşim 175 aslında kıyafetleri de küçülüyor ben anlamadım nasıl aynı çıktığını
CilekliKedy AnaKuzusu34 sağlıklıysa gerisi önemsiz tabi ama hemşire öyle bir konuşuyor ki ayda 500 gram almasına rağmen ona bile az dedi
2_oglanannesi CilekliKedy bence öncekini yanlış ölçmüştür o. Bazen ayağınıda uzatıp onuda ölçüme dahil ediyorlar mesela
CilekliKedy 2_oglanannesi bana da öyle geliyor çok baştan savma iş yapıyor sanki ya bilgisi de yok gibi ama aşırı telaşlandırıcı konuşunca insan şüphe ediyor
gamomuu CilekliKedy bizimde 3 ay aynı ölçüldü ama yaz ılduğu için farklı şehirlerde farklı doktorlar tarafından. Bence yanlış ölçüm olabilşr ama içiniz rahat etmezse bu ay da bekleyin siz de bir iple ölçün işaretleyin diğer ay tekrar ölçün.
tugba0634 CilekliKedy ilk 6 ay 5-6 cm uzaması gerek diye biliyorum 6 aydan sonra genetik faktörler devreye giriyor kıyaslama olsun diye söylemiyorum lütfen yanlış anlamayın doğum boyu 50 cm 3.5 aylık şuan 61 cm bence doktora bir götürün