CilekliKedy Nacafa çok haklısınız asla doğru dürüst yapmıyorlar işlerini bundan sonra ölçümleri oraya yaptırmiycam
CilekliKedy betulhanim çokk teşekkür ederim aslında görünüş olarak falan da çok geride durmuyor yaşıtlarıyla yan yana gelince ama nasıl oluyorsa sağlık ocağı hep düşük ölçüyor en iyisi doktora gidip baktırmak
princessmom_ CilekliKedy kurutma makinesi kullanıyorsanız çekme de yapıyor olabilir en iyisi doktora götürün içiniz rahatlar
2_oglanannesi CilekliKedy normal bi kontrolde yine doktora sorarsınız. Zaten boy kiloda bi anomali görünce doktor kendi yönlendiriyor.