surprizbebe
Bişey yapmaya gerek yok video çekerken, galeride gezerken, sosyal medyalarda bile kasıyor 🥹 Hemen ısınıyor. Biraz telefonla konuş hemen ısınıp şarj yiyor. Çekimi çok kötü. Ekran kalitesi çok kötü. Alındıysa kullanılır ablamda var 11 iş telefonu olarak onu kullanıyor ama şu saatten sonra alınması mantıklı değil. 🥲 iPhone kullancam diye paranı çöp edersin yani. Üzerine 6 telefon daha çıkmış. Bir sene daha kullanılır sonra çöp maalesef