momqueenn Kuzucukhanim1289 saol cnmm Hyr 11 in güncellemesi kesilcek diyorlardı kesildimi bilmiyorum 13 hayla güncelleniyor eşimden kardeşlerimden ötürü biliyorum
hllsz Kuzucukhanim1289 12 şuan oğlumda var 64 GB. İPhone her güncellemede kendi hafızasını da kullandığı için hafıza sorunu çıkarıyor. Eğer 12 alacaksanız en az 128 GB alın. Ama bütçeyi artırırırm diyorsanız iPhone 15 alın ben 15 kullanıyorum çok memnunum
catperson Deletedmom_216 aşırı ilgili davranıyorlar görüşmelerde ama çözüm noktasında maalesef mağdur ettiler beni. 😊 Teknik servis ayrıca vasat üç günlük hiç kullanılmayan telefonuma yetkisiz değişiklik kararı vermişlerdi aylarca onunla uğraştık.
matmazelmomy Rabiiul ıphone 16 var galiba sizde dimi nasıl memnunmusunuz şarjı ısınması ve kamerası nasıl acaba
Rabiiul matmazelmomy merhaba , memnunum kamerası güzel portre stüdyo modunu kullanıyorum Yakın çekimlerde , video da sinematik modunu kullaıyorum baya kaliteli , şarjı da duruma göre değişiyor bazen 1.5 gün gidiyor bazen akşama kadar