Kuzucukhanim1289 bu modeller alınmaz bence artık, sürekli yeni model çıkartıyor her çıkan modelle birlikte eski modeller güncelleme almamaya başlıyor. İphone sağlam bir marka, aldığın telefonu yıllarca çok rahat kullanabiliyorsun o yüzden almışken bütçenin elverdiği en üst modeli almak daha iyi olur.
Ben geçen sene 13 aldım sonra yeni iki model daha çıktı üstüne, bilsem daha üst bir model alırdım bekleyip.
13 ten memnun değilim bu arada, çok fazla ısınıyor ve pil sağlığı çok hızlı düşüyor.
Onun dışında güzel telefon, almadan önce biraz elinizde inceleyin düzler diğer modellere göre daha küçük ekran. Ben özellikle düz almıştım daha minimal.