Kızlar telefonum bozuldu bende iphone almaya karar verdim. Aslında pek sevmiyorum kullanmayı vs ama diğer en dandik telefon bile 25 kusur olmuş o parayı vermek istemiyorum o telefonlara. Onun için bende bu üç modeli araştırdım. Chatgpt bana 12 13 al diyor öneriyor 11 de olabilir diyor😅😅😅😅 bide sizden akıl alayım kulanan memnun olan bide ben şunu anlamadım güncelleme geldikçe fln nasıl yani lütfen efenim beni aydınlatın. İyi geceler 💕💫 haa bide kamerası vs tabiki çok iyi olsun fotoğraf videyo çekmeyr bayılırım bu arada😄😄