Ben nedense kilolu bebek çok seviyorum o yüzden hiçbir bebeğin kilosu bana fazla gelmiyor ve bence çok tatlı maşallah tombiş tombiş yesin büyüsün gelişme çağındalar ben bir bebeğe ay ne kadar kiloluuymuş obez olur falan bu söylemlere çok karşıyım ya bu çocuk büyüme çağında boyuna verecek gelişimine verecek kilosunu zaten Yesin ki büyüsün diye atalarımız boşa dememişler