Ftet merhaba benim kızımda 27 aylık 50 persentilde ilerler hep , oda benim çok çabalamamla . Benim kızım iştahsız bir çocuk , sizin kızınızın iştahı ne durumda bilmiyorum ama genel olarak iştahsız bir çocuğa yemek yedirmek çok zor . Psikolojik olarak yıpratan bir süreç . Tüm günüm sadece ona yemek yedirmeye çalışmakla geçiyor . Böyle oluncada takdir ederseniz ki tüm ev işim kalıyor düzenli bir ev olmasıda mümkün olmuyor . Yedirirken oyuncaklardan kitaplardan destek alıyorum bu şekilde dediğim gibi çok zaman kaybı oluyo ama başka çarem yok maalesef . Kilo aldırması için mesela sabahları genelde beyaz peynir yerine kaşar yediririm . Kuruyemiş meseleside önemli . Badem fındık ceviz kabak çekirdeği hepsini robottan geçirdim . Karıştırıp Kavanoza koydum buzdolabında muhafaza ediyorum bozulma bayatlama olmuyor . Her gün 3 tatlı kaşığı yoğurduna koyup yediriyorum ara öğünlerde . Fazla kalorili hemde sağlıklı yağda almış oluyor . Birde faydasını gördüğüm diğer şeyde mesela öğlen yemeğini az yediğinde 1,5 saat sonra tekrar yedirmeye çalışıyorum . Az da olsa yine yemiş oluyor . Az ama sık yedirmek gibi düşünün . Birde düzenli köfte yedirmeye çalışırım proteinde güzel kilo aldırır . Sevgiler 🌸