21 aylık beraber yatıyoruz 3 yaşına kadar da ayırmayı planlamıyorum beraber uyumak çok iyi geliyor bence bebeklere. Birde bir daha bu yaşlara gelemeyecek ki istesemde sarılıp uyuyamayacam ileride o yüzden tadını çıkarıyorum. Sizin eşiniz biraz sorun yapmış ama umarım kolaylıkla alışırsınız yeni düzene