Ay benim kızım da 11 aylık olacak biz de aylardır beraber uyuyoruz çünkü uykuya koluma sarılıp dönüyor uyanınca emiyor da benim de içim çok rahat duyuyorum nefesini falan diye ama eşim salonda yatıyor çünkü o kadar dönerek uyuyor ki çarpınca da uyanıyor sinirlenip🫠 bu sebeple de üzülüyorum ayrı yatmak çok kötü odada tekim yani ağlasa falan ama bir süreç ilerde zaten yatmayacak diyorum 2 yaşına kadar izin verdim 2 ye yakın ama odayla beraber ayırmak lazım kendini ifade edebildiğinde, şu an ben tedirgin oluyorum bi ara uykusunda öksürürüken kustu mesela tıkandı gibi ay ya duymasam böyle şeyler diye de korkuyorum