@bianneo geç kalmış falan değilsiniz, bebeğinizin ve kendinizin ihtiyaçlarını en iyi siz bilirsiniz, o yüzden başkalarının ne dediğine aldırış etmeyin derim. Emzirirken yan yana uyumak çok konforlu oluyor anne içşn de. Ben gecede kaç defa başka odaya geçip emzirmeyi hiç mantıklı bulmuyorum. Oğlum da iki yıl bizim odamızdaydı şimdi kızım da aynı şekilde. Küçücük bir çocuğun annesinin babasının yanında olmayı istemesinden doğal ne olabilir ki…
Durum eşinizi çok zorluyorsa çocuğa artık bu odada uyuyacaksın, seslendiğinde ben gelirim diye anlatarak, oyuncaklarla durumu canlandırarak ön hazırlık yapmanızı tavsiye ederim