anonimmm131_ onlar dosyada görüyolar zaten bende istemedim hemşire kendisi yaptı hiç korkma bende çok korkarak hatta ağlayarak gittim ama tansiyon oynarsa ameliyat iptal olur falan dediler iptal olmasın diye sakin kalmaya çalıştım iğne sonrası zaten çok sakin oluyosun benim mesela safram mideme yapışmış midem yukarı kaymış zor geçmesine rağmen diren bile takılmadı ağrım olmadı kolay ameliyat hiç sıkıntı yapma olup kurtulcaksın inşallah geçmiş olsun çok