Geçen sene oğlum 9 aylıkken oldum bendede panik atak var onu belirtiyosun gereken belgelere imza atarken sakinleştirici vuruyolar bana yapmışlardı ameliyat sonrası benim hiç ağrım olmadı ağrı kesici bile hiç içmedim tabi kişiye göre değişir doktora görede değişir bu durum ama bazı şeyler dokunuyo aradan yıllarda geçse safra olmucağı için artık yağlı asitli ben çok fazla yiyemiyorum dokunuyor dikkat etmediğim için gastrit oldum hatta sizinde inşallah güzel geçer yemenize içmenize dikkat edin sadece o kadar geçmiş olsun