miranasaf06 amilayt ne zaman olucan ben sana anlatıyım süreci bugün 6. Günüm amilyattan sonra ilk gittiğimde çok paniktim hastaneye daha damar yolunu açmadan benj ağlama tuttu ama şehir hastanesinde oldum acilden hasta olduğu için beni sabah 9 da alacaklardı öncelik başka hastalar olunca onlar alındı 12 12.30 civarı aldılar beklemek aslında benim panik hissimi artırdı gittiğim gibi alinsaydim belki de bu kadar etkilenmezdim bide iki üç hafta öncede yüz felci geçirmiştim herşey üst üste gelince ben biraz daha panik halindeydim evet çok korktum ama geçti bı şekilde anesteziyi yapıcak kişi geldi konuştu korkma bişi yok kaç kişiye yapıyorum günde ben dedi başka biri de geldi sarıldı yani bı şekilde sakinleştirdiler o an zaten amilayata da sakinleştirici sonrası zaten uyutuldum hemen uyandım saat iki buçuktu sordum girmden zaten kaç saat sürecek diye iki iki buçuk saat demişlerdi öyle de oldu tabi sonra çok bilgilendirilmedim amilyat sonrası ne yapıcam nelere dikkat edicem bilgi vermediler çık yoğundu zaten hastane ben kendim araştırdım amilyatın olan kişiler de söyledi böyle böyle diye onlara dikkat ediyorum şuan 1 ay böyle dikkat edicem o şekildeydi süreç merak ettiğin başka bişi varsa söylerim