AlisHarikalarDiyarinda PoppyDaNeer Jean Baptiste Del Amo’dan Adamın Oğlu’nu okuyorum. Şiddetin kökenleri, kuşaklar boyu aktarılan travma ve bunun bireyler üzerinde yarattığı etkiler gibi konulara değiniyor. Bir önce okuduğum kitabı Hayvan Hukumranligi kadar rahatsız edici değil, aynı tadı alamadım ama zihin açan ve sorgulatan bir eser bu da.
momofdragon PoppyDaNeer “bir aile meselesi” ni okuyorum. zeynep&serdar çankayanın kitabı. kendilerine bayılıyorumm harika bir çift 😍
patlakprezervatif PoppyDaNeer vücudumuzda ya da ruhumuzda hissettiğimiz rahatsızlığın bizim büyüklerimizden kaynaklı olabileceğinden bahsediyor
canmanayvesuyu PoppyDaNeer jack london yıldız gezginini okuyorum ama çok beğenemedim 🫠 sonra serenad okumayı düşünüyorum 🌸
PoppyDaNeer canmanayvesuyu sonra serenad okumayı düşünüyorum 🌸 Okuyun kesinlikle çok güzel kitaptır👌🏻
mutlu27 canmanayvesuyu kitap muhtesem otesi şiddetle ve sevgiyle öneririm çok kitap okudum ama serenad gibisi aklimda kalmadi
pinar1905 allwrite hayatımda okuduğum en soluksuz kitapların biriydi. Üniversitede de dünya edebiyatı dersi vizesinde sorumluyduk 😃 —Niçin uyuyorsun? —Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için. Bu aralar ben de bir Oblomovum. Ya da buna sığınıyorum 🧐
Pirasalipuding allwrite bitirdin mi oblomovu? Resmen ne olacak ne olacak diye diye hiç birşey yapmadan hayatı bitti 🥲 derin bir boşluk bırakıyor insanda bitince. (İnşallah bitirmişsindir de spoiler olmaz)
Birminikaslan PoppyDaNeer Ay ben onu okurken sinir krizleri geçirdim resmen kitabı yırtıp atmamak için kendimi zor tuttum şu Nazan kadar salagini da görmedim 😬😬 ben de bebeler uyursa alti harfli bir tatlı ya baslayacam Şermin yaşarin
PoppyDaNeer Birminikaslan Off sorma Hacer ve Mazhar’ı bir temiz dövsem içim soğumaz yine😁 O kitabı biri daha yazmış merak ettim iyice.
birannne_ PoppyDaNeer Ayfer Tunç’tan Kapak Kızı kitabını okuyorum çok iyi gidiyor 👌📖 El Kızı da okuyacaklarım listesinde 📚💕
Kitsu Masal otobüsü düt düt okuyoruz kızımla sayılır mı 😅 okuyamıyorum ya gitti o alışkanlığım. Sihirli bir değnek bekliyorum
PoppyDaNeer Kitsu Her akşam bir kitap okuyoruz, bence hanemize yazılabilir😄 Bazen öyle oluyor okuyamıyor insan, böyle yormayan ama saran bir kitap bulman lazım.
hepbahar123 PoppyDaNeer simyacıyı bitidiyorum . Kütüphaneden 3 kitap aldım onlara nasipse başlayacağım🥰❤️
symstf PoppyDaNeer körlük kitabını okudum çok beğenince diğer 2 kitabı da aldım ama şöyle söyliyim. Birinci kitabın devamı değil. Bu da toplumsal sorunlardan bir başkası tabi daha kitabı bitirmedim ama ilk kitabın devamı değil :)
edayilmaz PoppyDaNeer Yeni başladım Dilek Cesurun Sabırlı Aileler Merhametli çocuklar yetiştirir kitabini okuyorum 🌺
gizememre serapozbkr yaaa gerçekten mi ben bayılıyorum kendisine hepsini tamamlayamasam da çoğu kitabı var ben de de 🫣
serapozbkr Çocuk doğdu doğalı okuyamıyorum, bir dönem yazıyordum da ilham perilerim de gitti. Ne zaman gelir kim bilir 🙄🙄🙄
[silindi] PoppyDaNeer uzun süredir zülfü livaneli‘den Serenad okuyorum. Yatılı misafir, doğum günü derken uzadıkça uzadı. Kurgusu dili oldukça akıcı sonunu da baya merak etmeye başladım
ebrarozturk [silindi] Aşığım Serenad’a. Peş peşe 3 kere okuduğum tek kitap ve onu okuduktan sonra uzun süre başka kitap okumamıştım, içimden gelmemişti, herkese tavsiye ederim 🧡