blueberryyy__ PoppyDaNeer Zülfü Livaneli Serenad okuyorum 3. Okuyuşum çok severim tavsiye ederim okumadıysanız 😍
DuruAselEmr PoppyDaNeer Ayfer Tunç "Osman"kitabını okuyorum.Üçlemenin son kitabı çok beğendim Tavsiye ederim.
ebrarozturk PoppyDaNeer aile çocuk kitabı 2 yıldır sadece aile-çocuk kitapları okuyorum, sanki okumazsam ebeveynlikle ilgili bir detayı kaçırırmışım gibi geliyor 🤦🏻♀️😂
symstf PoppyDaNeer José Saramago-Görmek okuyorum. Bayadır başlamıştım ama bir türlü bitirmek nasip olmadı 😅 ama genelde polisiye gerilim fantadtik severim 😍
PoppyDaNeer symstf Körlük kitabını okumuş ve beğenmiştim, bu da devam kitabı galiba? O türleri ben de çok severim😁
ozr42 PoppyDaNeer bence bir dahaki kitap alımında yer verebilirsiniz . Sürükleyici anlatımı var ve konusuda ilgi çekici .
patlakprezervatif PoppyDaNeer vücudumuzda ya da ruhumuzda hissettiğimiz rahatsızlığın bizim büyüklerimizden kaynaklı olabileceğinden bahsediyor
symstf PoppyDaNeer körlük kitabını okudum çok beğenince diğer 2 kitabı da aldım ama şöyle söyliyim. Birinci kitabın devamı değil. Bu da toplumsal sorunlardan bir başkası tabi daha kitabı bitirmedim ama ilk kitabın devamı değil :)