gubo Biz yaltirmadik büyüğü yumurtaligi yuksrdaydi aynı şeyi babam yaptı küçük dedi eşimi ikna ettim babam yine kandırdı sonra da pişman oldu . Biz özelde yaptirxaktik aslında Durumuz sıkıntıya girince kaldı darlık vardı . Ama yapılmalı bence Dönmesi sorun değil aslında ama aklı ermeden yapılmalı şuan 7 buçuk aylık yaptırsam hiç durmaz ağlar bir ayın bile çok farkı oldu. Kaynanan karisacaksa oğluna karisin onu ettirsij ya da ettirmesin😂😂😂çocuğunu Sen nasıl istersne onu yap