gubo hastaneye ve yogunlugunw göre değişiyor biz ankarada yaşıyoruz pirsaklar devlet hastanesine götürdüğüm de önünuzde 300 kişi var aricaz Kasım ayına kalmaz dedi doktor bugün Kasım 16 halen arayan yok ama tabi ben dayanamayıp gidip özelde yaptirdim bebegim 4 aylikti