gubo yorumlarda kimi 5 yaş demiş kimi 1 yaş falan ben 2 aylıkken yaptırdım iyikide yaptirmisim oğlum o kadar hareketli ki şimdi yaptırsam kesin 1 ayda anca iyilestirirdi hastaneden çıktıktan sonra hiç husuzrsuzlanmadi şükür 1 haftada Tamamen iyileşti .