gubo en güzeli küçükken yaptir canım ben bi oğlumu 9 aylık birini de 5 aylıkken yaptırdım bi haftada bitti bisey kalmadı hatta 3 günden sonra bitti sayılır bitinin dikişli birinin klipsliydi dikişli olan büyük oğlum daha kolay atlattı yaptırırsan dikişli yaptır aklında bulunsun