Palmiye1 öncelikle çok takıntılı olmamak lazım cidden bu konuda yoksa kafayı yiyebiliriz zaten çocuktan sonra bi yerde salıyosun 😂 yerleri güzelce sürdükten sonra (zaten süpürge iyi çekiyosa işin daha kolay) silvanın mopuyla siliyorum, mop bezini yıkayıp takıyorum sprey şişesine de su hazırlıyorum sirkeli su hazırlıyorum ben sen nasıl istersen tabi hazırlayabilirsin yere sıkıp hemen siliyorum arkasından, toz aldığım bezleri ve mopun pisliğini banyoda aldırıp makinaya atıyorum hiç elimde uğraşamam, banyo süngerini evet tek kullanımlık çünkü en son klozeti silip atıyorum içim almıyo bi daha kullanmaya sarı süngerlerden sadece banyo için alıp kullanıyorum makasla ikiye bölüp tasarruf edebilirsin. Sadece lavabo duşakabin için kullandıysam atmıyorum tabi ki ve bi tiyo vereyim camlar en kolay ve iz kalmadan nasıl silinir.. iki tane bez alıyorum silvanın bezlerini kullanıyorum ben birini biraz ıslak bırakıyorum bezin diğeri tamamen kuru önce ıslakla siliyorum sonra hemen kuru bezle kuruluyorum yani sadece su kullanarak iz kalmadan temizliyorum deneyebilirsiniz yalnız camın kendi kendine kurumaması için kuru bezle hızlıca silmelisiniz o yüzden de ıslak olan bezin bi tık daha sulu olması gerek