Palmiye1
Her gün evi süpürmeye çalışıyorum özellikle yemek yedikten sonra mutfağı.Bebeğimin veya oyuncaklarının yerle temas etme durumu olan yerleri sleepy ile elimle veya mopla siliyorum her gün. Genel temizlikle de sirkeli su hazırlayıp viledayla sildikten sonra buhar makinesiyle üzerinden geçiyorum. Klozette sleppye çamaşır suyu ekleyip kullanıyorum atıyorum, banyoda ise duşa kabini banyonun diğer yerlerini fırçalıyorum zamanım kalırsa buharlıyorum ve mopla kuruluyorum. Duşa kabinde kireç oluşmaması için de her banyo sonrası çek çekle duvarlarını çektiriyoruz.Sleepy elim kolum resmen evin her yerinde var baktım ayna mı kirlenmiş hemen o anda silmeye çalışıyorum zaten uzun sürmüyor.Evin pencerelerini silmeyi sevmiyorum annemler veya kayınvalidemler gelince siliyorlar.Ben kimsenin penceresine bakmam temiz mi değil mi diye kimse de benimkine bakmasın kafasındayım hem bebeğim var hem de desteksiz büyütüyorum ailelerden uzaktayız olsun bence o kadar da .Ama kafam eserse arada siliyorum tabi( sıcak suya şampuan ve beyaz sirke koyuyorum güzel temizliyor.).Bu arada kirli bezleri de ayrı bir yerde ıslak kalmayacak şekilde bekletip toplu olarak 90 derecede makinada yıkıyorum.Perdeleri toptan değil de farklı zamanlarda yıkıyorum eşim asıyor zaten.Mutfakta cam bezi diye satılan bezlerden kullanıyorum BİM’den almıştım çok güzel temizliyor ve kullandıktan sonra mutlaka bulaşık deterjanıyla yıkayıp musluğun üstüne asarım kurusun diye.