Palmiye1 evde çok Vileda kullanmam sadece süpürge tuttuktan sonra silerim hafta da bir fln kirli bi şu oluşursa değiştiririm ama öyle kirli bir durum çok cikmiyoçünkü günlük kızım kırıntı döktüğü için yüzey temizleyici mendille siliyorum her yeri her gün,tozu da iki günde bir yine yüzey temizleyici ile alırım eğer bez ile sildigim zaman makineye atarım, banyo ve tuvalet sünger veya bez kullanırım ayrıdır ikisinin de kötü bir hal almaya başlamadan atarım çok uzun süreli değil orta süreli bir süre kullanırım, duşakabinin de ayrım bir süngeri bezi var oda onunla yıkanır ama lavanolarin süngerlerini bezini elimde yıkarım makineye atmam