busrara12 zaten çorba olursa da hafif bir çorba olur bu menünun yanına. Ben çorba olmazsa olmaz demem açıkçası bazen yaparım bazen yapmam misafire. Şart değil
Bir de ben tabak uyumuna bakmam misafir agirlarken. Çok öyle dikkat etmem birinin tabağı mor olur diğerinin krem diğerinin beyaz olur :)