Atlasinannesi_ busrara12 gayet yeterli menü çorba olmasada olur diye düşünüyorum 😌 tabağınız çok hoş gercekten 🌸
surprizbebe busrara12 davet sofralarında çorba olmazmış zaten. Bu Türklerin adeti. Et var mantar var doyurucu bir sürü şey var. Ee iftar yemeği de değil önden mide ısınsın desek… boşver menü güzel
Rez busrara12 bence şart değil ancak misafir olunca sanki bi ritüelmiş gibi :)) cam kase alabilirseniz iyi durur bununla marketlerde de var
busrara12 Rez evet mutlaka bulup almak lazım çay saatinde kullansam bile o zaman da kısır salata vs oluyo kase her türlü lazım yani
busrara12 dygskerem teşekkürler Schaferden almıştım. Bernardo Türkiye satışlarını iptal etmiş Schaferda Bernardo ürünlerine kendi amblemini basıp kampanyali satış yapıyordu bı alana bı bedavaydi. Belki şubelerinde kaldıysa bulabilirsiniz 🌸🤗