busrara12 surprizbebe bence de yeterli gayet ama asla olmaz diyenler de var 🤦🏻♀️ olmasa n’olacak sanki ya
Kedilivebebeli1 Ben hiç çorbasız misafir ağırlamadım ama kendim çorba sevmem hatta gittiğim yerlerde de içmemeyi tercih ediyorum. Bence çorba yapın önden servis yaparken çorba isteyen varsa verebilirim diye sorabilirsiniz
busrara12 Kedilivebebeli1 benim eşim de içmez o yüzden bizim evde normalde de pek çorba pişmez ama misafire tabii ki yaptım hep bu zamana kadar ama bu seferlik böyle olsun istiyorum ya 🙈
Lolik busrara12 ahahhaha 😂 Yani bence çorba olmalı ama olmasada olur mu olur neden olmasın, güzel tabak hatırına çorbada içmeyiversinler😂
surprizbebe busrara12 davet sofralarında çorba olmazmış zaten. Bu Türklerin adeti. Et var mantar var doyurucu bir sürü şey var. Ee iftar yemeği de değil önden mide ısınsın desek… boşver menü güzel
busrara12 Dedektifgadget yaaa 🥴🤦🏻♀️ elimdeki tüm kaseleri baktım hiç uymuyo ayrı ayrı da koymak istemiyorum bir kerecik olmasa bir segerlik yaavv🙈🙈
dygskerem busrara12 ben kesin çorba yaparım misafir icin önden az bişey iyi gider😂 havalarda soğudu yaz olsaydı gerek yoktu da
Dedektifgadget busrara12 beyaz sadeyse kaseler olabilir aslında başka servis tabağı yok mu gelenler yakınsa sorun yok
busrara12 Dedektifgadget aslında çok tabağım var ama bunlar yeni ve kullanmayi çok istedim gelenler de görümcemler
[silindi] busrara12 öyle yap ben arkandayım 😅 misafir bir şey derse bana yönlendir çorbanın çok overrated bir şey olduğunu anlatayım 😂