LadyGaddar iade olmadı arıza kaydı oluşturduk. Kayıt oluştururken öğrendim ki görüştüğümüz kişi direkt karcherin ilgili personeliymiş. Kendimi kandırılmış hissediyorum çok moralim bozuldu. Dönerken eşimi sıkı sıkı tembihledim aynı şeyi yaşamayalım bir daha ki sefere uyar beni diye. Yarın tüketici hakem heyeti ile görüşeceğim. Belki iade hakkım vardır, onu kullanırım