LadyGaddar aradım bugün. Diyor ki servisten alın fatura, şikayet dilekçesi hepsi ile tüketici hakem heyetine şikayette bulunun. İşte bilirkişi bakacak kim haklı kim haksız. Ayıplı mal olup olmadığı böyle anlaşılacak. Tekrardan aradım aynı adam çıktı az önce konuştuk ya hanımefendi deyince kapattım 😄 aradığım numara sabitte değil 175′i aradım şansa bak ya