Daha dün aldım. Alır almaz şarja taktım, bugün kullandım. Turboda 3 dk kullanmışımdır. Hemen bir çubuk şarjı düştü. Normal modda süpürmeye devam ettim. 30 dk kullandım kullanmdım şarjı tek çubuğa düştü sanki çekim gücü azaldı. Buna benzer bir sorun yaşayan anneler var mı? Ayrıca şarja taktığımda şarj adaptörüde ısınmıştı, şarj ettikten sonra adaptör soğumuştu bu durumda normal midir?