beginnerrmomm etkafa dört haftalıkken 10.000 küsür betayla öğrendim gebeliğimi, beklemiyordum ve ikizdir diye çok korktum açıkçası. Bir oğlum oldu🙂↔️ bu arada vitamin değerleriniz de düşükmüş dikkat edin
beginnerrmomm hepyerdeyizz hepyerdeyizz ben bu değerlerdeyken doktorum baya üzerime düşmüştü, hamile birine göre düşük diye. Zaten bebek depoları boşalttığı için 😂 fullemek lazım