beginnerrmomm hepyerdeyizz hepyerdeyizz ben bu değerlerdeyken doktorum baya üzerime düşmüştü, hamile birine göre düşük diye. Zaten bebek depoları boşalttığı için 😂 fullemek lazım
ezgi1212 etkafa ögrendigimde 4 haftalıktı adetim 1 hafta gecikmişti beta değerin 697 çıkmışdı bence ikiz olabilir gbeliginiz hayırlı olsun inş
etkafa MommyNest hamile olduğunu biliyorum 😏 ama adete 3 gün kala betanın neden bu kadar yüksek olduğunu anlamadım